30/8

Nu är det idrottskläder som gäller dygnet runt igen! Idag börjar jag kl 13, vi ska ha lektion i mini-tennis (tennis med mjukboll) och sedan slutar jag. Lite segt att åka till skolan för en lektion som vi har i 1,5 h, men det är ju inte direkt något tråkigt vi ska göra så det är lugnt :) Efter skolan ska jag direkt dra till gymmet!
 
Skolan började ju i måndags, så har haft mycket att fixa och planera sedan dess. Kurserna den här hösten är:
- Nätspel (minitennis, badminton, bordtennis, volleyboll)
- Friidrott
- Friluftsliv
- Idrott, hälsa och välbefinnande
- VFU (praktik på gymnasiet)
- Läraren och ledarskapet.
 
Kommer bli en intensiv höst, men detta ska jag fixa. Är så glad att jag har valt en utbildning där man inte bara sitter på rumpan i en föreläsningssal, utan att man får springa runt och röra på sig också :)
Gymnastik och idrottshögskolan | |
#1 - - Anonym:

härlig blogg!

Svar: Tack! :D
Jessica

Upp