Min vecka på Instagram!

Ni har väl inte glömt att kika in min Instagram @ healthylifestyl3?
 
Här ovanför ser ni bilder från veckan som varit. Det började med julafton - första bilden på mig och mitt hjärta, sedan ser ni tesorterna jag fick, mammas piroger jag har ätit massa av på julafton och en riktigt stor temugg jag fick av min älskling som vet att jag dricker myyycket te :)
 
Veckan har inkluderat mycket julmat, men till sist tröttnade jag och köpte med mig en take away sushi med lax och avocado och självklart sjögrässallad. Har även hängt i affären och handlat hälsosnacks som ni såg i ett tidigare inlägg och en hylla var fylld med massa rawbite och ekologisk mörk choklad som jag dregglade framför haha. Rawbite cashew och en mandarin fick bli mitt färgglada mellanmål en dag och jag hittade ett najs citat från boken Bodylicious som jag fick i julklapp.
 
Nu är det dags att avsluta det här året med nyårsfirande! Hoppas ni får ett gott nytt år, så hörs vi nästa år med massa inspirerande inlägg. Jag är så taggad på det nya året! 2013 here I come!
Instagram, Kost | |
Upp