Vad låg det då under julgranen i år?

Jag älskar att läsa om hälsa och kost och gör det i någon form varje dag. I julklapp fick jag tre böcker inriktade på just det temat.
 
Bodylicious är en bok med fokus på träning och kost skriven av Sofi Fahrman och Julia Fors, och den var bättre än vad jag förväntade mig!
 
Food for thought är en bok utgiven av Blueberrys grundare Ulrika Holm. Blueberry är ett hälsocafé/butik där man kan smaska på nyttiga smoothies eller köpa med sig hälsosnacks. Boken inspirerar till en hälsosammare livsstil och innehåller massa spännande och nyttiga recept!
 
Sista boken är Matens pris som tar upp frågor som vad är det egentligen som vi äter? Varför är maten så billig? Den här har jag velat läsa ett tag nu, tycker böcker och filmer om matindustrin är sjukt spännande.
 
Andra hälsorelaterade julklappar jag fick är bland annat ekologisk choklad från märket Vivani och ekologiskt te från märket Clipper. Sånt blir jag alltid glad för! :)
 
Nu tänkte jag fortsätta kvällen med att läsa Food for thought och dricka ekologiskt te med smak av apelsin och kokos :) Imorgon är det jobb som gäller! En veckas lov kvar.. Buh. Jullovet är verkligen för kort..
Hälsa, Kost, Träning | |
#1 - - karin:

nice nice :D ah mitt jullov ar 5 veckor!!! sjukt! <3

Svar: Åh va skönt!!! :D <3
Jessica

Upp