Renée Voltaire


Har ni provat några av Renée Voltaires produkter? Produkterna är ekologiska och raw, och det finns många produkter som du inte kan hitta i andra butiker. Det enda jag har smakat här ovanför är det svarta riset (har ätit chokladdoppade gojibär men från ett annat märke), och svart ris är riktigt gott, och nyttigt :) Rekommenderas!

Allt det andra är jag nyfiken på att prova. Svarta sesamkex, hampapasta, chokladdoppade pumpafrön, pumpafrönsolja, acai och raw kokosolja.

Klicka in er på http://www.reneevoltaire.se/produkter, och se om ni hittar något som faller er i smaken! Produkterna går att beställas via hemsidan, eller köpas i butik (I Stockholm i PUB eller Farsta centrum), och finns även enstaka produkter i Coop butikerna.
Kost | |
#1 - - Victoria:

Sv: Hmm, det smakar... bovete! Men liknar havregryn, kanske lite bittrare :)

#2 - - Sofie:

Jag har hennes kakao nibs och lantbuljong, men jag vill testa fler av hennes produkter, jag har även hennes kokbok salig blandning som är ganska ny, den är är jättefin, rekomenderas för härlig inspiration :D

Upp