Hard work but totally worth it

Igår @ gymmet. Körde lite olika övningar för armarna med hantlar, tycker armar är tråkigt att träna som sagt men för att få en snygg kropp gäller det att träna alla delar av kroppen tycker jag. Nu har jag precis ätit frukost och ska iväg till gymmet återigen :))
 
Känns som om jag börjar komma in i det här nu. Nu är det min tredje vecka av regelbunden träning och det känns riktigt bra. Jag har mer energi och mitt humör är för det mesta alltid på topp! Har inte märkt någon förändring på kroppen, men det tar ju längre tid än så!
 
Hur många av er tränar regelbundet nu under sommaren? Jag skulle så gärna vilja springa en runda utomhus, men när de både klipper gräset och träden sprider massa pollen då är det helt omöjligt på grund av min pollenallergi..
Träning | |
Upp