Lovely christmas presents

Här ser ni olika produkter jag fick i julklapp i år :) Riktigt kul att testa lite nya grejer! Är det någon av er som har testat hampamjöl? Tips på hur man bäst använder det?
 
Är riktigt taggad på det nya året, det finns alltid förbättringar man kan göra i sin kost, och jag kommer sträva efter att äta mer vegansk och mer raw food helt klart. Är redan på bra väg om jag kollar tillbaka på vad jag har ätit senaste månaderna, men lite förändringar i min kost kan jag definitivt göra. Jag är glad att ha min syster vid min sida, båda gymmar vi hårt och äter väldigt liknande kost, fast hon hittade till den vegetariska kosten för flera år sedan och har lite försprång då hon nu är på väg över till en hel vegansk kost. Grym är du sis! ♥
 
Jag tycker det är viktig att utbilda sig själv, att läsa böcker om hälsa och kost och inse vad det är som kroppen verkligen behöver och inte behöver. Sluta lyssna på vad andra säger, utan läs på själv, det finns råd där ute för att hjälpa oss men tänk på att alla råd inte är bra! Ska lägga upp två böcker jag fick i julklapp och några andra jag rekommenderar snart här på bloggen!
Hälsosnacks, In my shoppingbag, Kost | |
Upp