Anamma korv

Smakade på Anammas veg korv för första gången idag, och jag måste säga att det här är den godaste av olika veg korvar jag har testat. Smakar korv liksom haha, inga konstgjorda smaker.
 
Idag åt jag för första gången på mååånga år korv med bröd haha. Ville inte göra en stor gryta och sedan inte tycka om den.. Men nästa gång tänkte jag köra på en korvstroganoff med ris. Kommer bli supergott!
 
Vill bara säga en sista sak innan jag avslutar min inlägg här och det är att jag inte rekommenderar att äta halvfabrikat mer än 2-3 gånger i veckan, det är ändå processerat och inte naturligt såsom andra vegetabiliska alternativ som bönor, linser etc. Dock är det bra att det finns alternativ, speciellt om man precis övergår från en animalisk kost till en vegetarisk och fortfarande vill äta liknande maträtter.
 
Jag har dock testat en hel del nya saker senaste året och tycker det är kul att tipsa er om de godaste alternativen :)
Veganism, Vegansk kost | |
Upp