Back to school..


Första skoldagen efter fyra veckors praktikperiod är avklarad!

Var dock svårt att komma upp imorse, och jag var så stressad att jag glömde få med mig min lunch som jag så duktigt hade förberett dagen innan. Nu är det ingen lyx med gratis mat som på praktikplatsen inte (som förövrigt inte var särskilt god om jag ska vara ärlig). Så det fick det bli en sallad inne i stan, inte helt fel det heller, men som student försöker man ju spara alla pengar man kan..

Käkade i alla fall på Sandy's, och tog en sallad med skaldjursblandning/keso och bulgur + en bit grovt mörkt bröd. Har aldrig käkat där innan, men de verkade ha en hel del nyttiga alternativ.

Idag började vi med en ny kurs, Fysiologi och fortsatte med en kurs sedan tidigare, som heter Målspel där vi spelar handboll, basket och fotboll. Skönt att både ha en teorikurs och en praktisk kurs samtidigt!
Kost | |
Upp