Träningstips för rumpan

Tips tips! Oblique squats är sjukt bra för rumpan och låren, och en övning som jag har börjat köra. Jag tror som många säger att det är bra att variera sin träning efter en viss period, speciellt när man styrketränar. Kör några övningar som du gillar i ca en månads tid och efter det så ska du ändra ditt träningsprogram, lägg till nya övningar för att chocka kroppen och då kommer du också snabbare se resultat!
 
Jag kör mycket övningar för rumpa och lår, eftersom jag ser det som mitt "problemområde". Det är där jag har svårast att tappa fett, och det tar längre tid att se resultat av träningen. Man kan som sagt inte punktträna någon del av kroppen, men jag älskar träningsvärken jag får dagen efter ett hårt rumppass. Sen tror jag resultatet av mina utfall och andra övningar för rumpan till slut kommer att komma :) Det gäller att aldrig ge upp, varje dag man tränar och äter bra mat kommer i slutändan löna sig. 
Träning | |
#1 - - Sofie:

Tack för detta tips! Körde den på gymmet i måndags och det brände i rumpan ända till fredagen :D

#2 - - Jessica:

Härligt! :D

Upp