The beauty detox

Idag tänkte jag tipsa om två grymma böcker som jag tycker ni ska läsa. Nämligen The beuty detox solution och The beauty detox foods av Kimberly Snyder. Böckerna tar bland annat upp hur olika livsmedel påverkar vår kropp. Det är riktigt intressant och jag har själv börjat tänka annorlunda kring bland annat komjölksprodukter som hon tar upp inte borde vara en del av vår kosthållning. I The beauty detox foods skriver hon om livsmedel som vi bör äta för att få en vacker hy, vackra ögon och vilka livsmedel som är bäst för våra kroppar. Hon bjuder också på massa spännade raw food recept. Kika även in på hennes blogg för intressanta inlägg.
Åh, vet ni vad? Imorgon har jag min sista skoldag och det innebär att jag sedan är klar med 2 år på min utbildning! Så skööönt. Har längtat så mycket efter det här sommarlovet! Åker på en tre veckors semester senare i sommar, annars blir det en hel del jobb, men även ordentligt med dagar då jag bara tänker ta det lugnt såklart :)
Bloggtips | |
Upp